ÖVNINGS KÖRARN!

Har vart ute å kört bil ikväll igen!:D Nu fick jag köra vid trafik, fast de inte va trafik knappt.
 Först körde ja runt ett område, växlade å fick möte osv. Sen fick ja köra ut i rondellen vid lillänge, den bortanför å en vid bilbolaget!! Men de gick bra att köra:D Sen fick jag åka ner mot stan å de va läskigt. alla körde om mig så jag körde in på kanten å bytte plats med pappa.

jag va iaf as duktig tyckte han:D



Nu e de daxx att sova. Imorgon ska jag klippa å bleka mitt hår å även klippa av rubinas hår:D
Känner att jag borde ha med mig min kamera.



PUSSS GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: mallan

åhh duktig flicka !:D Vill ockås bleka imorgon,tack för idén:D

2010-01-14 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0