leopardnatten

godmorgon!:)  varför skriver man alltid så?
Jag har vart vaken nu ett tag men eftersom det är försdta inlägget så skriver ja godmorgon!
Inatt har jag sovit as gott! Somnade runt tolv å vaknader vid elva. De var bra gjort eftersom jag alltid vaknar 09.30 hemma hos Mathias. Åså sov ja så gott för jag hade hans kalsonger på mig...
nej, han använder inte siden kalsonger.. Det va jag som skrev dom på hans "önskelista" till jul å han fick dom! haha


Vi klev iaf upp å åt frulle efter att legat å halvsovit i en timma. Två koppar kaffe gör att ja vill ut å gå snart.
Men de e ganska så blåsigt ute nu vilket gör att de känns as kallt.

Kommentarer
Postat av: Yoana

åå sweet;D



Tack så mycket!:D



ja ska ha lite fest hemma!

2010-01-16 @ 14:08:15
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Yoana

oo men landet e fett:D jag bor på landet :)

2010-01-16 @ 14:11:29
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0