GÅRDAGEN VAR UNDERBAR

hade så grymmt kul igår!  Färgade sofias hår som vart jätte fint, åt middag å sen kom alla flickorna!
Vi kollade på kort, pratade minnen och lyssna på musik å drack.
Vid elva åkte vi in till centrum å gick på Olerys! Vi dansade massa å som vanligt vare nån som skulle knuffa på mig å fråga vad mitt problem var. Men ja sa bara; Jag är bara dum i huvet. å  gjorde den där "virri virri koko" saken mot mitt huvud å fortsatte.   Idag skämms ja för hur jag dansade. Kännde mig som en wannabe beyoncé.
Vaknade iaf vid elva kanske å skulle kliva upp men de va så kallt så ja lade mig igen. Så kommer Jimmy instormande. han hade komit till denize vid 7 på morgonen, å pigg som fan va han å sa " e de dax att vakna nu"

Mutter klev ja upp men har haft en ovanligt bra morgon! Massa vatten, äggröra å äppelpaj.
Ska snart äta chili con carne å sen vill jag baka!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0