EN MOPS

Är storm ute idag å jag va livrädd för att åka till skolan. Hemma regnade det å det lade sig direkt som ett islager på vägen och snön, men jag åkte  i alla fall tåg till skolan, hem blir det dock buss.
   Jag Vaknade mitt i natten å de blåste saom f*n ute, träden vek sig å isen piskade mot rutorna. Så när jag somnade om så drömmde jag att det var en naturkatastrof ute. Jag å Mathias gömmde oss i en affär åså kollade jag ut. Så hade någon lämnat en liten mops valp ute i snön å allt kaos så jag sprang å hämtade den. 
 Vi vart så glada! men nu har jag ju ingen mops så nu e jag ledsen =(




Längtar till  sen då jag ska träffa Mathias. Ska säga förlåt å pussa på han.
Hatar att somna ovänner.


Kommentarer
Postat av: Malin

Dom är ju så¨jäkla söta mopsar =)

2010-01-27 @ 14:48:09
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0