NATTI SVERIGE

Har haft saker att göra idag hela dagen så har inte haft tid att underhålla er. sry! Men nu sitter jag iaf här i några minuter för att berätta om vad jajg gjort idag. 
Skolan vad tråkig som vanligt. Måndagarna tar verkligen på mig å gör mig på dåligt humör, Allt jag gör på måndagar har jag ju redan gjort på media så lite dubbelt upp, BOORING.
fick iaf åka med Jimmy hem från skolan å det uppskattar ja verkligen! Vi följde med han e besikte Rosies bil å sen drog jag på hemligt uppdrag! 
hem sex å åt as god middag! Älskar goda middagar...

Sen har jag bara vart ute med Nalle å sen kollar på outsiders. Borde göra natt nu å läsa frågorna tills provet jag ska ha imorgon.

Wish me luck.




kanske inte e såå hemsk att bli rosa fluffy efter en röd toning?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0