MIN BAJS NALLE

i morse efter jag ätit mina mackor på skolan så vart jag konstig i magen..kontigt tyckte jag tills jag kom hem å såg att resten av limpan var möglig. Då var det inte så konstigt längre..
Men jag har fortfarande ont i magen. + att ja börjar bli as sjuk=( Ont i halsen, huvudet å började blöda näsblod när ja kom hem också.  Så det blir bara en lugn kväll för mig, baka en kaka eller något. Mys.



På skolan idag fick ja även ett sms av min mamma "din hund har rullat sig i kobajs"
Jo tack, de känndes när ja steg innanför dörren å där satt han som ett fån, blöt och tussig.
Min bajs nalle♥


Kommentarer
Postat av: Mallan

HAHAHAHAHA!! Bajs nalle!:D

2010-02-15 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0