SCISSORS!

mitt snygga hölster + saxar som ja fick i julklapp!
Jag e skit glad. Äntligen kan man börja klippa igen. (min förra sax va as slö å sämst)
jag ha just vart as duktig å satt upp lappar i vårt trapphus å hiss om att vi ska ha fest
på nyår så dom e bjudna. NOT. men så att dom e förvarnade å kan knacka på, vilket jag inte tror folk vågar.
Men jag gjorde iaf de.  Plus att ja nu knackat på hos grannen kanske 3-4 gånger för att säga det till dom,
men det fick bli en lapp till dom också eftersom att dom inte öppna.
Nu ska jag å mathias krypa ner i soffan å kolla på Ugly Betty, men FÖRST...
cappuchino

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Nice!

2010-12-30 @ 01:16:51
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0