MYS I SOLNA IKVÄLL!

de blev ingen stan med denize idag. Hon var tvunden att fixxa med saker å jag var med Mathias.
Vi gjorde världens godaste böngryta till middag. OH GOD!! den va sjukd god. Men nu måste jag tänka på att äta en portion å vad jag äter, för magen står ut som en badboll! typ, not.. inte riktigt men på låssas!
Ja pratade iaf just med Denize. Hon e snart klar med sin analblekning å vaxning, så efter det ska vi till stan för att hitta toppen av hennes outfit, en HATT! fett coooolt.
Sen runt halv 8 ska vi möta Olle på tågstationen. sen blire hem till Solna! (ja, denizes hem e mitt hem.. huhuhihihaha) Så nu blir de nog inge mer uppdatering från min sida. Ska ju sova med olle å niz inatt.
Men kanske hör av mig imorgon, vet ikke ännnnu.

domhär två sötnosarna ska jag mysa med ikväll.

Nu ska jag pussa på mathias de sista minuterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0