SHOPPAHOLIC

Nya shorts te KOS!


Hela tightsen, COOLT VA



Vardags tröja me tha råligs stånes på.


Massa skit te resan från apoteket!

- Vätske ersättning
- lös i magen piller (muhaha)
- åksjuke piller
- solskydd 50 till mina fläckar (jag e en leopard..)
- solskydd 20 & 6
- värktabletter
- skavsårs plåster
- tandborste

WOHO.
Tack mami♥

Fan va gött de  e å va ung å leva på mor sin, de ska jag göra så länge jag kan surru!
Orkar inte bli så vuxen så ja måste ta helt eget ansvar, klä mig  hela kläder och framförallt
orkar jag inte bli seriös.

Tips från coachen; lev ditt eget liv & bry dig inte så himmlans mycket om andras liv och vad som är runt omkring dig. Du mår bättre av det, dels för att det är för din egen skull du ska göra saker.
Sen kan du alltid ha respekt för allt runt omkring. Men ha dig själv i centrum!

Kommentarer
Postat av: CAROLINE

hej1 :).



Vart köpte du tightsen? o finns dem kvar

2011-05-09 @ 20:26:10
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0