Sist jag var utomlands...

Var jag iväg med mamma pappa morbror hans fru å min kusin Jonas.
Jag har inga bra stunder från utlandet så därför skiter jag i det.
jag kännde att folk nog vill ha förklaringar till varför jag inte åker.



- Jag har kännt mig pressad för två veckor i bikini, de funkar bara inte!
- Pengar? Ska jag tvinga mamma å pappa betala allt jag gör? Visst gör dom de gärna, men inte snällt av mig!
- Bränna mig. Ska jag utsätta min hud för mer skit? Bränna mig som fan å få ont helatiden? Inte värt de.
- Om ja nu har lite pengar, ska jag supa upp dom då istället för att göra roliga saker hemma för dom, som bio, äta ute eller spara pengarna?
- Om jag skulle åka så skulle jag missa två veckor av skolan, de två första veckorna också som e så viktiga.
- Jag har mycket saker i mitt liv just nu som jag måste ta hand om, å de gör man inte genom att åka till Kos å supa...





jag vet att jag sårar brudarna genom att inte dra, men vad ska jag göra? jag har inga pengar å ser mest nackdelar med att åka. Jag vet att jag missar as mycket roliga saker också, men jag kan inte se det just nu.

Kommentarer
Postat av: vickan

tyvärr :/

2010-08-20 @ 22:58:54
URL: http://viktoriaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0