min ensamma tjej, det gör ont i mig!

eftersom ja suttit ute hela dagen så ska jag nu pallra mig bort te mathias jobb. Sen ska vi på lidl å hanla in lite mat.
Har fått pengar av mamma nu ja, å de e ja glá för. Eftersom ja, jag å mathias inte e tesammans, så vill jag inte leva på hans pengar! hahaha, annars hade jag gärna gjort det xD  kul jag e....

Ja, jag har iaf haft så tråkigt att jag tagit as mkt bilder i camen.
Puss på de.






Tja bitch.



hejhej liten tjej jag e typ gay


talking to me




å titta vad jag ler. mwihihihihihihihi inte fake smile inte. mwihihihi



HELLO THERE.





ja så seriös e jag med mina bildtexter.


Övrigt så tycker jag synd om min flickvän som sitter hemma själv, utan vänner. Uffa, gör ont i mig att tänka på det! Picky Poo, snart kommr jag hem till dig å då behöver du inte vara ensammen mera! ♥

Kommentarer
Postat av: picky poooooo

hihihihi, komsi komsi! saknar ju er!

hjärta på er <3

2010-08-04 @ 19:14:55
Postat av: pimpXprincess

Du borde färga hela håret sådär mörkt. Skulle vara så jäkla snyggt! :D

2010-08-04 @ 21:47:31
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0