Damn,

De gick ganska snabbt att hämta Denize igår, å de va en trevlig trip må ja säga.
direkt när vi kom hem te stan igen så börja vi pimpla vin. Tre apor som sagt, gött götttt!
Vi drog vidare till Jennifer där vi förfestade litte, sen hem te vicky å lämna saker och sen så gick vi in på yran!

Det va jävligt kul kväll, men jag vet inte om det var värt att betala in sig för det..
När allt stängde så gick vi till kebab baren för att äta men de va så jäävla mycket folk så vi gick vidare dit de inte va lika mycket - Istanbul City. Haha. det e fan de sämsta stället i stan ;D
Iaf så gick jag före alla i kön typ å beställde en strips å sallad. Sen när jag kommer ut igen har Denize olivia Ida å Vicky gått! Så där står jag, med min mat. haha. Men som tur var kom dom tillbaka.
Blev efterfest hos Christofer. Dom bjöd på öl å vin å de va gött. Han hade folk där å från Bollnäs som va trevliga å de roliga va att dom kännde dom som jag tänkte åka ner till i helgen. Världen e la liten den.
Denize å Ida gick hem vid 5 kanske?, men jag stannade för jag var ju inte ett dugg trött. Men det slutade med att när jag tatt min sista öl runt 7 så somnade jag också.
Sen hände det en as rolig sak.. Men de tänker jag inte berätta om :D




inte förän vid 12 körde jajg min walk of shame hem till Denize. Där snacka vi skit, åt mat å nu sitter jag hemma. Ska hoppa in i duschen å bli fräsh igen för ikväll ska man SUPA!


not... vi ska ha kräftskiva hos Denize! Det kommer bli myspys vetni. Jag ska bju på nå gott till "efterrätt" eller så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0