BRA ELLER BRA?!

har jag det bra eller ha rjag det bra?
Va e de för skitsnack om fredag den 13e, otur? TUR!
Har fått massa saker av mot min, fått andra viljor igenom å nu ere så att jag ska ut!

Ingen skulle ut i början, men sen så visadere sig att Emelie var utan kompanjon hon å! KALAS!
Då ska vi umgås. gött gött.
Ska hem till henne ja, bussen 20.00 å förfesta sen blire att cykla te stan. på fyllan, KALAS.

Vi ska snacka as mycket skit om allt och alla och pilla på varandra.
Fan vad jag älskar att pilla på emelie, hon e så mysig.
Men vi kommer iaf ha as trevligt! Har ju inte umgåtts med Emelie på skit länge så jag tror vi har en hel del att berätta för varandra. Å de har ju som sagt hänt mycket i ens liv nu på sistonde. MUHAHA

emelie e en coool fransk fitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0