VÄLKOMMEN EFTERLÄNGTADE DAG!

ÄNTLIGEN




WIHO!
har just klivit upp. Ska göra massa saker innan jag åker till Denize vid elva.
Bäst att rappa på lite då;D

Min lärare smsade just iaf ba; "saknar dig på skolan" Så svarade jag att jag e hemma idag igen för att kroppen är inte van vid allt än  å hon svarade "trodde du skulle komma eftersom att du sågs ute igår"

LITEn piiik där :P jag var bara i stan för att köpa silvershampoo å var där i max 30 min. Haha.
Menmen..
jag vet ju att jag e frisk dock, men alla i familjen tyckte att det var lika bra att vara hemma idag med eftersom att sist jag mådde dåligt var i onsdags. å det e väl sagt 72 timmar?



Nu ska jag röjjaundan lite!

Kommentarer
Postat av: bella

hejsan, jag följer din blogg på BLOGLOVIN det gör ja för att jag tycker du har en internsant blogg. hoppas du kan följa mig också! ha en bra dag kram Bella.

2010-04-16 @ 11:36:55
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0