TACK MALLIS!

jag vill bara tacka min underbara vän som gjorde min dag!
 ni vet när man får ett fint sms som berättar hur älskad man är? Eller när man är på fest å alla tycker att man e så otroligt fin, vacker snygg eller så att dom ger en komplimanger helatiden?  Då fattar ni hur jag känner just nu.
Jag känner mig otroligt älskad å omtyckt så jag vet inte vart jag ska ta vägen! å allt detta underbara av ett litet sms man fått när man kom hem från sin prommenad.

"kör förbi vagled nu å det luktar bajs:O och av någon anledning kom jag att tänka på dig"

Malin, du e min hjälte♥

 

å bara för att du gjorde mig så glad så visar jag för en gångs skull en fin bild på dig!




nu ska jag till flyget, vi hörs i sthlm!


Kommentarer
Postat av: Mallan

HAHA! jadu, vilken tur att du känner så, efterso de va PRECIS de som var tanken med de där smset;) min lilla pruppis! Ha så mysigt med din muppis nere i sthlm nu! Puss på dig!

2010-04-01 @ 12:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0