PUSSGURKA

wonderful day!
Trodde dagen skule suga, visst gjorde den det på olika sätt och vis, men den har ändå varit bra.
Jag har kommit så nära mamma och pappa vilket jag är super glad över. Dock har vi alltid vart nära, men jag har tyvär uteslutit mycket människor från mitt liv de senaste året och dom blev TYVÄR två av dom.

Iaf, klippte Maria och hon vart nöjd:)
Ska klippa Mathias syster, Sanna i helgen.
På tal om helgen så längtar jag som fan efter min Mathias snuttis!




Nu ska jag sova,  REDAN?! ye ye yes..
Ska sova ut imorrgon tills klockan 6 eftersom det är en tåg dag för mig ;D

KISSES!



Kommentarer
Postat av: Jennica

skönt att sova :)

2010-04-20 @ 21:37:34
URL: http://jennicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0