PEPP SPY TJEJ!

fast än ja har magsjyka å inte kan äta eller dricka så är jag pepp inför fredag!
För då ska jag bannemig vara frisk å festa:D
Ska vara henna hos denize, tror ja, å grilla å dricka bira å skit :D  fan va nice.


jag sitter i alla fall å planerar för sms roulette som vi ska köra ;)  fyfan va kul de kommer va:D haha
Sitta å smsa sjuka saker till folk.

Ska vi ligga igen på lördag? till sin morbror typ. HAHHAA SJUUUKT!
iaf så kommer de bli as kul för jag å mina tjejer e sjuka i huvet. LIKE IT.


ka nog sno pappas acdc party mugg också;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tävlingar och andra roligheter i bloggen :)

Just nu finns även dagens fråga att svara på :D

Kika in!

2010-04-13 @ 19:37:46
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: Mallan

ohh! vi lär ju ses på krogen och göra sällskap hem kanske?:D vart ska ni?<3

2010-04-13 @ 20:41:12
Postat av: Linn-Lay

:D Kikade in i gen och tänkte bara önska dig en god natt denna gången :D

2010-04-13 @ 22:19:07
URL: http://linnlay.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0