MAMMA -v- PAPPA = JOACIM OCH SANDRA


Måste bara säga att jag har världens bästa föräldrar. Dom finns för mig, dom pratar med mig och visar att dom bryr sig om mig. Jag vet att jag kan säga allt till dom, fast jag vet själv att det kan vara svårt, men jag kan verkligen det. They are the best ever!
att dom ringer å e oroliga visar bara att dom bryr sig, att dom ringer å tjatar visar bara att dom bryr sig, att dom ringer och bara stör visar också att dom bryr sig. Min mammsi å min pappsi må vara lika kokko som jag å bäng bäng, men vad kan jag skylla på? Jo dom, deras genrer i min kropp. And i love it.

Min mamms å papps, i love you!

mamma



pappa
















(måste ju säga att jag inte tycker så illa om min bror heller!)

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Vad gulligt skrivet! :)



Svar: Jomen precis! Det är galet att vi bara har setts en gång. Vi måste ha setts i ett annat liv eller något? :O hahaha!



Kunde inte kommentera inlägget med dina fynd, så jag gör det här istället: Ja, vi är sjukt störda! Haha ;D

2010-04-08 @ 09:27:30
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Vi är LÄTT stjärnsystrar! Ingen tvekan om saken! ;)

2010-04-08 @ 10:57:06
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: MALL

va gullig du är!:)

2010-04-08 @ 13:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0