fin dag idag! :)

morning lovers!
Har sovit as länge idag, så nöjd! Dock e ja hungrig eftersom ja inte käkat på över 18 timmar...
Så ska ner å äta en liten frulle nu.

Idag e planerna en mamma dag♥ Igår var jag ju med min pappa, så dom får dela på mig.
Jag å mamma ska i alla fall åka och fota för hennes bok, handla och sen ikväll ska jag få ansiktsbehandling
och massage.  Like alot!


Ska iaf växta in alla mina tior idag, måste betala 1000kr till Kos resan på fredag.
Puss, see u soon!


över 2000 kr...
för mig är det mycket, OCH början på min besparning för bröstoperationen. BUHU

Kommentarer
Postat av: NaglarOfc

Hej!



Vi har startat en hemsida/e-handel som heter www.naglarofc.se där vi säljer allt du kan tänkas behöva för att styla dina egna naglar. Vi säljer allt från nagellack till nagelpynt för låga priser. Så glöm nu inte att gå in där och beställa!





Många kramar



Lovisa & Nanna / NaglarOfc

2010-04-18 @ 13:14:14
URL: http://naglarofc.se
Postat av: Mall

GE mig ist;) ochlycka till med försäljningen av kläderna! ska mig en titt snart så säger jag till om jag blir itnresserad av nått:D<3

2010-04-18 @ 18:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0