god morgon!

jag var väldigt dålig på att uppdatera igår, förlåt för det.
Men idag är jag i alla fall hemma igen. Ställde klockan på 5 i morse för att kliva upp å åka på skolan, men kände att jag va sjuk så de blev inte av. Mathias klev upp för att åka på skolan, men jag ringde å sjukanmälde honom så han kunde sova kvar med mig :)  
    jag vaknade vid 10 å knuffade på honom då, så börja han snacka konstigt ba; Du är en sol sten som jag vill ha i fickan helatiden så jag jämt kna vara lycklig.
Haha. Vad var det lixxom?  å sen när Nalle låg i sängen så sa jag ba; Vifta på svansen om du har en ful snopp!
Så hör jag hur mathias skakar sin snopp typ å ja ba; vafan göru?!  Han ba; Men du sa skaka på snoppen om du är en svensson! HAHA. Han e dum i huvet när han e trött.

Vi gick i alla fall ner å åt en go frulle, Hembakad stut å te.
Sen satte vi oss å kolla på ordjakten som SÖG för jag hade bara fel..
Han åkte nyss, å nu e jag ensammen. HUGA.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0