ursäkta, men nu e jag irreterad!

Har just läst en tjejs blogg, har tappat bort adressen, men hon hade i alla fall bulimi.
Å jag blir så ARG på alla jävla kommentarer hon får
"sluta upp med det nonsen du håller på med!" och "sluta spy bara, kan de va så svårt?"
VAD E PROBLEMET?! de e en SJUKDOM. de e inget hon väljer att "jamen, tänk om jag skulle ha lite bulimi i två månader för att krydda till min tillvaro lite?!" oh lord. Vad tror folk igentligen?!
Det är en sjukdom som man inte väljer att få! De är MONSTER som flyttar in i huvudet på dom å gör en sjuk.
Det är inte de sjuka som väljer en dag att, Jamen nu ska jag gå å spy några dagar å se om de leder till bulimi eller aneroxia. 

Shit va le ja blir.  VA TYCKER NI?!

Kommentarer
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: tack så mycket :)



hoppas allt är bra med dig?

2009-09-19 @ 01:08:44
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0