the songs, and me.

idag är det ändast 20 dagar tills ag fyller 18 och det är 15 veckor till julafton!
BARA JAG SOM LÄNGTAR? sitter i alla fall på swedenrockshop å drägglar över massa saker jag vill ha, tyvär går inte bilderna att ladda upp ikväll heller, undra om det e nå me kvälls uppladdning som har problem med mig?Haha
På tal om mig och musik.. När jag hör black stone cherry vill jag kunna sjunga, när jag hör Aerosmith (det absolut bästa bandet..) så vill jag också kunna sjunga, när jag hör michael jackson vill jag kunna dansa. I can dance, självklart ja kan, men som han kunde?!NO WAY.  När jag hör def leppard vill jag ha barn och kunna spela elgitarr. Meatloaf - vill jag leva på 80 talet å va as käär. Gotthard - vill ja vara på swedenrock.  Omg va mycke saker man kan vela bara för musik. Å ja kan nästan förstå at ni hakat upp er på def leppard. Ha barn å spela gitarr?!?
Jo, ha barn! För min dotter jag kommer få en vacker dag, inte för tidigt och inte för sent, ska heta Heaven å Def Leppard har en låt som heter Heaven is.  Å gitarr spelandet beror ju på att de e härligt gitarr sound i de, å att vi har film sen ja va liten, ja spelar med jockes plast gitarr å e as cooool. Så hoppar jag på våran mini studsmatta medans.
I like..

Ooops, fan vilken text de blev nu, men hoppas ni orka läsa, för de e bara kul saker, som vanligt!
inget uppsatsskrivande här inte ; )


well, nu funka de visst att ladda upp bilder?! Iaf, dagens mest omtalade band
BLACK STONE CHERRY

pussmjau!

Kommentarer
Postat av: MALLAN

Självklart orkar man läsa ! det är ju DU , SANDRA MARRIELLE JEMTÅ, som har skrivit :O höhö:D Undra om det kanske blir bloggbråk snart?;) hahaha

2009-09-13 @ 10:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0