skriver lite här då





Hejsan! :)
Har kommit hem frpn skolan nu å vart lite duktig, hett på diskmaskinen å fixxxat i köket, allt för att få saker av mamma på ICA maxi ikväll! =D  Var meningen att vi skulle åka till Willys å handla, men eftersom att dom kolla i reklamblad idag så vill dom på Maxi, men ok för mig!
Ja måste köpa mig blekning å svart eller mörkbrun hårfärg. Å nå mer kul om de finns såklart!
ja e bra på att hitta saker jag vill ha bara för att, å har planerat att hitta de idag också.

Idag på skolan har vi iaf haft frisör å estetiskt val. Fick nya fina borstar i en stor väska till salongen. Å alla har fått en var också, As nice!  (känner att jag gör en heeel del !!!!)

Så nu kan vi äntligen föna håret riktigt på varandra, fixxa volym osv.
Fina va?=D å bara mina<3


Ja som sagt hade vi estet också, å man får inte välja själv vad man vill göra så idag hade jag metall å vi skulle bygga ett vindkraftverk.

Här har vi Marlene, vår ritning på kraftverket å Sen ena propellern som vi höll på å klippa ut!
Så jävla fail!:D



Kommentarer
Postat av: MALLAN

När ska du färga håreeet?! :D:D

2009-09-22 @ 19:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0