oh lord

är as sjuk. Håller på att gå mot min kista tror jag.  Snorar extremt mycket, men har i alla fall inte feber.

 Har uppdaterat dåligt idag för har haft mycket att göra. Först å främst låg ja länge i sängen. Sen tog ja bussen till stan vid ett å var med på intervjuer på media. Sen gick ja ner på stan, fick kläder av mammsen, å sen tog vi en tripp till Ica Maxi som just öppnat här. De va mkt folk å ja va stressad som fan, för mamma var så seg å jag skulle tillbaka till media för vi skulle fota också.  När jag väl kom dit å vi gjort oss i årdning för att börja så kom en lärare å sa till oss att vi inte kunde va kvar för han ksulle dra å de va ingen annin kvar i huset... SEGT.
  Emelie drog hem men ja å anette gick till en park ovanför media å fotade en stund. Sen åkte vi hemåt.

Har ätit tårta ikväll för de va billig på ica. Jummy! Sen kolla vi idol å nu sitter ja å kollar bak på kändigdjungeln.
Tycker inte de e så bra, men men.. tv som tv. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0