nobody puts baby in the corner!

Dirty dancing gick på tv ikväll men jag hade ju som sagt lånat upp den av Emelie så jag har just kollat klart på den. Fan vilken härlig film det är alltså. I do LOVE it! 
   Har kollat på dirty dancing å flash dance sen ja va liten å bara drömt om att kunna dansa som dom, i still dream. De e verkligen nåt jag skulle vela kunna. Va så freakig på dansgolvet som hon i flash dance, å sen vill ja kunna dansa dirty dancing å salsa å allt sånnt. Men på dirty dancing viset, inte jävla stela as tråkiga som på dawes. Hoppas jag kan lära mig de på nå vis framöver.

jag känner mig så ful nu när jag sätt filmen å lyssnar på musik så går ja runt å dansar för mig själv.
   "snart" när jag blitt smal å mathias en biff så ska han kunna lyfta å leka med mig som han gör med henne.

ååh drömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0