never say never again

Sovmorgon idag till halv 7! yeey. Tog tåget till bräcke å väntade på klassen i korridoren. Urk.
Sen hade vi frisör. Ruben va lite tjurig för hon hade inte ätit;) haha. Så vi fick lunch.. Paste buffé!JUMMY
Sen hade vi frisör igen. Ja klippte mig i fingret!men de va skönt... Jätte skönt.
Sen hade klassen engelska å jag satt å klottra i min bok å satt i solen. As skönt. Vi tog iaf bussen hem 3 å va inte hemma förän 5. Jag satte mig på bussen så fort jag kommit till stan. Träffa först Ismael på den å sen Linn. Å vid statoil ringde jocke å sa att ja skulle hoppa av bussen så de gjorde ja. Vi åkte å handla en skagenmacka å han körde drive in på max å bjöd mig på en dumle glass! den va GOAST ever!:D
På vägen hem hade vi as skoj, hejjade på alla ute på vägarna, tutade å vinka osv. Å va kul det va!

Väl hemma åt ja sill med mamma å pappa. Sen åkte jag med Malin å hennes mamma till en out let affär! Hittade jätte mycket fint! Me want =( La undan å ja får antagligen en väst å tunika av mamma. Hitta även skinn klänning osv men den va för vid så ja vill inte ha den ;) haha. Men de va as nice där. Mycket kläder å billigt!
Å om jag får "tunikan" så KANSKE jag har den om 1 mån. Varför just om en mån?! Jo för då fyller jag 18! YEEY.
Å då ska ja ut på krogen me vänner! Men, den kanske e för fin.. Jag är ju inte fin tjejen precis;) haha.
Sen när vi vart där så hoppa ja å Malin av vid statoil å gick hem. Märktes att vi va trötta, snacka lite konstigt osv. haha. Nu ska jag iaf ta en macka eller ett glas te. Te fåre bli!

Imorgon har jag ingen skola. Så om de e nån som vill ta en fika, HÖR AV DIG!


pussmjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0