morrn, tattoo!

GodMorgon!
Här sitter jag å trycker i mig en reäl frulle. Magen kurra som fan i natt å ännu mer i morse så nu gottgör ja na!
Min bror kom in just när jag skulle käka å sa att jag råkade skicka ett mail till en tutuerare från hans mail istället för min å att dom svarat nu. Mina två körsbär skulle alltså kostat 700kr hos jpw i sthlm. Och vid elva ska jag ringa till Peckas här i stan å kolla hur mkt den kostar här. Så jag ser vart jag vill göra den;)
Jag vet att man inte ska tänka på priset, mest på vem som kan. men jag vet att båda kan så nu går jag efter priset i alla fall.
   Sen sitter jag å funderar, jag fyller ju år snart å alla vet typ att jag har tid hos Peckas. Tänk om nån köpt presentkort åt mig dit för att göra körsbären?  I've got problem now.  men, de löser sig!

Har just ringt Peckas också å fråga om priset. Å dom sa under 1000 lappen.
Men guud va svårt. Måste gå in å snacka med dom i veckan tror ja...
men dom gjorde inte bakom öronen iaf, så isf kommer den vara mer nere på halsen å det vet jag inte om jag vill ha:/  Får gå in å fråga om placeringen osv å se om de e nå ja vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0