moi is hemma

hejhej alla!
Har vart en ganska så seg dag på skolan idag.. Bara plugg å de gillar ja inte alls. Vill hellre göra praktiska saker.
Tog iaf 13.35 bussen hem så var i stan tre. Gick till peckas å fråga hur mkt en humla på handleden skulle kosta, å de skulle vart under 1000 lappen iaf. Sen skulle ja bort å träffa Malin på körskolan, men stoppades av två nakna män. Andreas å Jesper. Dom bara satt å va as fräna som vanligt... Å jag gjorde sällskapet ännu fränare.
   Vid 4 gick jag iväg å träffa mamma. Vi köpte skor till henne, gick på hobbyboden å köpte saker. Sen ramla vi in på lindex, indiska å dinsko. mamma köpte en finfin tunika som hon ska ha i sthlm i helgen då hon å pappa åker dit.Så fick jag ett par höga strumpor som både jag å mamma ba ÅÅÅH när vi såg dom.

jag har länge klagat över att min hansväska håller på å gå av, så hittade jag väääärsta dröm väskan på lindex för 300:-. Hoppas mamma ängel köper den till mig! :* As snygg svart med axel band å as mkt dragkedjor. LOVE it!

Nu har jag iaf kommit hem å ska käka middag strax. Va sägs om rotsaker å courn mojjs? JAA<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0