konstig tjej

idag har de vart en skön dag hemma. Var iväg på ICA å pantade burkar å sen ner på friskis å pussa på älsklingen. Och nu har jag bara ätit å vart seg vid tv:n. Har nå tjorrv me mina hormonet tror jag..
Har lipat som en tok till extreme home makeover å tyra banks show. What's wrong? haha.

Snart blir det väl middag å sen ska jag ut å gå med Malin å sen hänga med na, kolla på Idol.
Skulle inte förvåna mig om jag lipa till det också..

Jag lovar.. Från å med imorgon kommer det normalare bilder.
eftersoooom, då ska jag vaara i studion och fota med Anette.
Wohooo, så imorgon kommer de såklart mucho snyggare bilder
än mina ego bilder jag tar när jag e sjuk ;D hahahaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0