kom just in efter prommenad emd Nalle.

han var så tjurig å drog åt alla håll hela tiden så jag var bara trött å irreterad under den mesta tiden av prommenaden. Men på vägen hem så blev jag så fruktansvärt glad när jag kom på mig själv gå och sparka i de döda löven som låg färgglatt  på marken. Så kände jag en blöt nos mot min hand å där satt nalle å vifta på svansen som ett förlåt. Då vart jag glad igen, så skuttade vi hem.
     Nu sitter jag här och dricker bubbelvatten, för jag är ju bubbelbajjan. Mmh, älskar bubbelvatten!
Och när jag tänker på bubbelvatten tänker jag på Malin, för hon e också en bubbel! Go bubbels!

Bussen till stan går om 10 min, så nu ska jag ta och ringa Jennifer och varna henne att jag är på väg.
Ska först göra ärenden på stan, til lexempel lämna in mina älskade skor på omklackning!

 

pussmjau!


Kommentarer
Postat av: The hills & The City

Hej!

Jag har precis startat en The Hills & The City Blogg.

Gillar du serierna kicka då in i min blogg=)

Ha en bra dag <3

2009-09-10 @ 15:49:11
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0