it is

corroded -  time and again

Denna helg har vart underbar! Har dock bara slappat med darling, men det är j ude ja mår bra av, så klart jag gör det! Nästa helg var det som plan att vi gammla brudar från 9an skulle hitta på något, men de va så många som inte kunde så de blev till slut bara jag och två till. Å nu äre visste så att andra också ska vara med så planen blev inte alls som den skulle. Längtar i alla fall till helgen då vi alla äkta goá brudar ska ses.

 

ska ta bussen hem om två timmar så nu tänker ja gosa me hjärtat!

ett år gammal bild på mig och han

pussmjau!


Kommentarer
Postat av: MALLAN

ledsen att jag inte kunde :( Vi ses om nån timme:D:D:D LOVE U

2009-09-13 @ 17:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0