irreterad.


Om man nu kallar sig en så nära vän och tycker ärlighet är så viktigt. Gäller det då bara att andra ska va ärlig mot den då, eller ska inte den kunna va ärlig mot alla andra också då eller? För det verkar absolut inte som om den personen har samma regler. Sluta prata runt problemet du har och krom fram till vad det är istället.


En annan sak jag vill ta upp är att många tycker att jag är med min pojkvän för mycket. I'm sorry for that. Men jag är absolut ingen toffel eftersom jag aldrig gör som han ber mig.
Men grejjen är den att om det är folk som klagar och är sura över allt jag gör och säger ock klagar så mycket över att jag är med mitt hjärta, varför för dom då för sig att när jag väl har tid att jag hör av mig till dom då?
   Tänk över de..


Kommentarer
Postat av: Mallan

vet hur det där är&känns .. love u <3

2009-09-16 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0