i love candy.

Sitter å äter mackor nu ja å känner ångesten krypa över mig lite. så ikväll ska jag på ett pass.
De som ja va på för nån vecka sen som va hårt för mig, men ja ska ndå.. de får ja så lov me eftersom
att ja inte tränat på ett tag nu. Alltså,, de skriver ja varje måndag! haha. Helgen gör mig lite fylld me ångest tror ja:P

har sår på tungan av alla godisar ja ätit idag! Rubina tog med sig en påse godis till mig på skolan. As mkt salta godisar!! AS GODA. Fick asas mkt (gud va jag säger as nu...)  Men de va inte bara ja som käka.
Ja rubina å Emma gottade en hel del på tåget hem, sen så tog mig bror en hel del på bussen å kom å tog ett lass nu också. Å ja märkte precis, de e bara e gula godisarna kvar?


de e as mkt,ser bara lite ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0