home!

Kom just hem från skolan. var förbi och hämtade mina skor som dom klackat om. LOVLEY! :*
Men nu ska jag inte använda dom förän båten, så jag slipper klacka om dom igen innan det.
  Hittade i alla fall inte de kedjorna jag ville ha, får åka med pappa på nå biltema eller liknande
för att hitta skiten antar ja. annars får ja komma me nån ny idé.

Sitter i alla fall å snorar. Tror jag börjar bli sjuk, igen. Men a big NONO igen. Jag tänker inte bli sjuk,
jag tänker va frisk å träna ikväll för har inte gjort det på en vecka nu! Så daxx japps.




Kommentarer
Postat av: MALLAN igenigenigenigen

Du kommer ju lätt vara hetast på båten ;) själv skulle jag kn*lla med dig om jag va där ! HAHAHHAA..

2009-09-14 @ 17:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0