hemma idag. mmh

har legat ute å myst på altanen å ätit chokladbollaar idag.  Sen tog jag mig en prommenix ner till friskis för att överraska Mathias vid 15 - 15.30, Men han va inte där?! Så jag gick hemåt igen.. Smsade med Malin så hon kom å mötte mig. MYCKET trevligt!  Nu sitter jag bara här å undrar va jag ska hitta på.
Hade som plan att åka in till stan å kolla på fotboll med Denize ikväll, men jag trodde ikväll var i KVÄLL men det var visst om 30 min så de hinns inte med tanke på att vi inte äns har börjat med maten osv. Men men =/ Synd.
Får i alla fall vara med lite vänner på fredag! Får se vad vi hittar på dådå.


Kommentarer
Postat av: MallAN

väldigt mkt trevligt att träffa dig !:D

2009-09-15 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0