gOOOd mOrning swerighe!

Nu e ja vaken, bra va?
Vaknade först vid 8 å ba; ohno, tänker ionte kliva upp nu.. Så somna ja om te 10. Vände mig å ville sova mer men kom på att jag hade massor att göra nu när jag e ledig.
 Ja kola telefonen som ja alltid gör på morgonen å hade fått sms av mamma
"vaken? pengarna på bordet ska räcka till helgens bravader och du kläder eller till skor. Men bara om du sköter om nalle och dig i helgen. :* "    Så ett till sms av mamma "kanske 100 kr till"
Ja våga inte gå ner å kolla så ja gick å blekte håret istället, men sen nu när ja kom ner så vare 400:- på bordet å sen + 100 ju! Å ja ba; oh no!!    För nu vet jag inte vad jag ska göra med pengarna... Jag borde köpa skorna jag så gärna vill ha.. men de känns så tråkigt att köpa dom för egna pengar. Så ska jag ju på ginaikväll å där kommer jag säkert vela köpa nåt osv.. I DIE!


                                                                 Va ska jag göra?


                                      

                                       borde jag köpa mina efterlängtade, vackra å underbara kängor?


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du får en bra dag :)

2009-09-24 @ 11:12:23
URL: http://gothicromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0