fredag utan kul? suck..

hej hå! Kom just hem från ica, handlade litte götta till ikväll eftersom de blev ändrade planer.
skulle till Järpen men eftersom jag inte känner mig helt 100 så orkar jag inte va så långt hemifrån
eller sova borta, + att mamma gillar inte att ja åker om ja e sjuk. Hon e nog min skyddsägel, hihi.
      Ja, iaf.. ändrade planer som sagt. Ja ska va helt ensammen hemma! Mamma å pappa åker till fjällen, jocke å emelie ska till Tullus, Mathias ska på lan. Så jag kommer sitta här med mina söndertittade filmer å bara va.
Å självklart ska jag kolla på idol!:D om de e ikväll?

fast, ja insåg just att min Rubrik inte alls passar typ. Visst, de kanske inte e kul, men de suger ju ndå inte!
De hade de gjort om jag inte haft mitt göttis eller tv:n. Så, jag hare bra ndå!


Kommentarer
Postat av: MALLAN

Tråk att du inte kunde komma !:(:( men krya på dig babbby <3

2009-09-18 @ 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0