fejk blond å fejk brun

har just kommit ut ur duschen. Känns så sköna att slippa stressa på morgonen!
Blekte ju håret nyss men har inte tagit av handuken för att se resultatet, hoppas på bra.
  Har sprayat på TanCan också, som är min darling!
jag har ju en hudsjukdom, fläckfukus (pigmentförändringar) å de gör att mina pigment inte kan bli bruna. Eller där jag har dem blir jag as brun, men sen har jag ju mina stora vita fläckar där jag inte alls får färg. Därför har jag TanCan, De gör min naturligt brun på fläckarna också:)   Men jag använder de mest i ansiktet nu för tiden, för där blir jajg inte heller brun.

Nu ska jag gå å klä på mig å börja leka med min kryssnings klädsel!e daxx nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0