a big nono

Alla slutar om 15 min. Och det är precis en timma tills tåget går hem nu, så vi kan säga att om två timmar har jag precis hämtat ut mina skor och kollat efter kedjorna å vill ÅKA HEM.
Ska verkligen bli träning idag. Har inte vart på gymmet på länge! å de märks.. Så ikväll blir de absolut!
Sen hemma igen kommer ja vela göra chokladbolls smet, men mamma kommer typ säga nono, not OK.
Men, jag gört ndå. För om en tonårsflicka behöver choklad så behöver hon det!
   Klockan 9 blir det i alla fall "hollywood fruar"  som verkar as skoj. Dom är typ så blond man kan bli och jag älskar att kolla på dumma människor som tror dom är så stora å speciella. Till exempel Kissie! ;D
men erkänn att du också kollar hennes blogg? who dosent lixom?!  Uppdaterar den ooofta bara för de e så kul å läsa å kolla video inlägg. Muhaha . . .

Nog om henne, mer om mig.  Imorgon ere skola igen, en ganska seg dag faktiskt.. Ska ha frisör frisör å sen Musik. Ska spela in knocking on heavens door och fred. Å jag spelar synth.. -.-  a big NO NO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0