4 days!

eftersom att ja fyller år om 4 dagar så sitter ja å funderar på va jag ska bjuda på när alla kommer till mig på lördag:) De e dock bara släkt då, å en kompis! (bara för hon inte kan gå på krogen me oss på fredagen..<3)
De blir typ 15 pers med min familj. Soo, no more invites! eller kanske nån till.. haha!

Ska iaf bjuda på smörgåstårta, vanlig tårta, bullar å cupcakes. Så klart kaffe å saft å!:)
Längtar mkt!! wiiho!
På fredag ska jag å brudarna äta middag hos Vicky, sen gå å ta nån öl å sen vidare på krooogen!
Längtar som fan:)  Men jag vill ha på mig nå speciellt den kvällen, bara för att de e första gången ja ska ut lixxom. Men jag vet inte vad jag ska haa.. Damn.

 

Nu ska ja upp å kolla garderoben å sen vila mig lite. e as trött! Eller borde ja vänta med de tills efter träningen
när jag ska sova, så ja inte e pigg ikväll? Hmmmm...

rock on!


Kommentarer
Postat av: Mallan

vem kan den tjejen vara?;) jag hoppas iaf du får vääärldens bästta 18års dag. Puss

2009-09-28 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0