18. 24. MAGIC NUMBERS, today

Bara 18 dagar till min födelsedag å 24 till swedenrock kryssningen. Kan de bli bättre? NOPE.
Jag längtar så mkt efter kryssningen, men du, jag har betalat för att ha kul, och du kan inte hindra mig!
Så jag ska dit, dricka öl å träffa kompisar som också ska vara där å ha så super kul som de går.
  Idag när jag kommer in till stan ska jag hämta mina skor, sen ska jag gå på clas olsson å kolla efter
kedjor som jag ska ha på min outfit. Jag kommer bli ännu mer mjau! (om de går..)
Satt och kolla på bilder igår på kläder som ser ungefär ut som jag vill ha min "klänning". Och jag bestämde mig för att den inte alls ska se ut som jag hade tänkt mig från början. Visst, kommer säkert ångra mig igen men de får vi se då. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0