sorry ladies.. dålig uppdatering

i morse klev vi upp runt tolv å sprang i Bålsta. De va as skönt! Men fick nå ont i magen som gjorde mig seg.
Sen har vi inte gjort så mkt idag. Mest käkat en massa ;)  Godis å mackor, glass å tacos.
har spelat en hel del guitar hero också. Vann över Mathias på typ alla låtar, eller vara alla låtar? haha.
Vi har kollat på tre hyrfilmer också, senaste scary movie nån thriller som va as bra och bröllopsduellen.
Å medans vi kollade så gottade jag mig med Ben n Jerry´s Strawberry Cheescake.




jag älskar tacos!





Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-26 @ 09:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0