snabbis

va på en skön prommenad med mamma efter att ja piercat Jossan som för övrigt gick jätte bra!
ja å mamma snacka om att ja ska utbilda mig till piercare senare osv vilket va en as bra idé ;)
   Vi gick iaf runt mot ica å hem å tappa bort katten, men hon vände bara å gick hem igen. hihi

när ja kom hem så duscha ja å sen popa popcorn:D nu sitter ja här å e törstig som fan!!


imorgon är de iaf praktik. Börjar 9 och slutar 4. Ja tro jag har längsta dagen av alla i klassen -.- haha.
efter de vet ja inte va jag ska göra. Sitta å vänta på Mathias. Han ska på gymmet halv 4, sen slutar ja 4
åså går bussen hem 17.20.        Hoppas på att denize inte har nå planerat å vill leka med mig då, haha:D
   på tal om Denize så ska jag få bilderna av henne från RockBåten :D FYFAN va kul!dom e så jävla snyggggga.
Så, dom får ni se imorgon =) 

Nu ska jag sitta här en stund till, sen ska jag packa å sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0