lidit i 7 timmar

har tatueratmig idag. de tog 7 timmar!
I början killades det bara lite, men fan så ont de gjorde sen!!
Revbenen gråter nu. hehe
Jag svimmade iaf två gånger (a) Ena gången när jag skulle gå på toa,
ja va helt konstig i kroppen å sa till Mathias å Jörgen (tatueraren) att ja va svimmfördig.
Sen vakna ja bara på golvet, ena tatuerarn hade mina ben rakt upp i luften å Jörgen la choklad i min mun
å mathias satt å glodde på mig.   Å efter ett tag sa ja ba "ligger jag på golvet i hallen?!"
I did, haha! 
Andra gången skulle han ta paus, jag skulle ställa mig å kolla i spegeln på tatueringen, åså sa ja till Mathias,
"å nej å nej! håll i mig, allt e svart" sen lågja på golvet igen med alla runt om mig.

Men, allt va värt de!


Här e iaf resultatet!:D




Ursäkta nakenheten...

Å han va så nöjd så han ska lägga ut resultatet på sin hemsida!:D
länkar när jag ser att den är där.



Kommentarer
Postat av: Mallan

AAAAAAAAAAAH FYFAN VAD JÄVLA SNYGG !!!!!!!!!!:D

2009-10-29 @ 18:23:52
Postat av: A.Kristiansen

sjukt nice du kan de här med o välja snygga motiv för en snygg tjej :)

2009-10-29 @ 21:18:43
Postat av: frida

fyfan bajjan, det kunde inte bli bättre!!!!

2009-10-29 @ 22:20:33
URL: http://fridamariafridell.blogg.se/
Postat av: sanna

Damn babe... nice!

2009-10-29 @ 22:30:22
URL: http://thisisfreaky.blogg.se/
Postat av: Hannna

Men fy faaan va snyggt :O

Jävla avensjuk man blev nu! ;)

2009-10-29 @ 23:04:24
URL: http://hannnaocklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0