förlåt!

skrev int epå hela dagen igår men hade fullt upp, det var ju min födelsedag!
Har fått finfina presenter å ska få mer idag, för idag kommer släkten.

Fick middag av tjejerna igår å sen var vi på krogen, marité.
Det var skoj, enligt mina förväntningar, för ja hade inga stora förväntningar alls på krogen.
Å förlåt till alla som jag sa att jag skulle höra av mig till under kvällen, ja glömmde helt enkelt!
   Pappa hämtade mig iaf när de stängde vid två, ingen efterfest för mig denna gång, å alla brudar skulle
till s-vall idag på morgonen så ja tyckte de bara va snällt av oss å åka hem. haha!

Har iaf vaknat, duschat å hjälpt mamma att skala räkor till smörgåstårtan. När hon e klar i köket ska jag göra cupcakes:) gottis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0