fika på stan å halloween kollande!

hejhej! =)
Sitter å lyssnar på världens (fortfarande) bästa låt! Black Stone Cherry - Peace is free.
Den har så skön känsla genom hela låten.. Mmmmh. Lyssna på den på spotify vetja!

Idag hade iaf vart en lam dag. Va bara på svenskan på skolan sen tog jag tåget hem.
Jag och Rubina krocka med farmor å jennifer på stan, å farmor erbjöd fika, vem säger nej till det?=D 
Så vi gick till Domus fiket å åt en macka. Så gott!

Sen gick vi vidare till Lindex för att hitta en finklänning till mig å sen på hobbyboden
för att hittta nå ultimat tills Halloween.  Jag va mest ute efter linser, men de fanns bara en månads linser för
350 kr!!!
säg att dom skämtar alltså. haha..

Men nu när jag kom hem så tipsade Stoffe mig om att de finns på India så ja ringde dit å la undan
ett par.  Vita linser med svart katt pupill. MJAU!!!! 12 månader för bara 200kr! 

Å lucky me när jag kom hem nu, bror hade bakat muffins så jag tog en av han. Hihi


Jennifer fikaaaar! hon åker för övrigt till Thailand imorgon i en månad!!


rubina fikisar!


farmor som stod för allt det goda!  Tack farmor :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0