antar att jag e sämst på att uppdatera på loven...

vaknade jätte tidigt idag å låg bara å försökte somna om för Mathias ville inte vakna.
Men efter att tag gjorde han de. Vi åt en as go frulle: rostat bröd med creme fresh å räkor rölök osv.
Sen spelade vi Guritar Hero medans Ritha va på ICA. När hon kom tillbaka travade vi vidare till
JPW Tatoo där jag ska göra min tatuering på torsdag.
Han mätte ut tatueringen på placeringen osv å vi kom överäns om att den skulle kosta 4500:-.
It's a DEAL.

Sen har vi inte gjort mkt mer, spelat buzz, ännu mer guitar hero, kollar tv, badat å käkat go middag.



jummy

Kommentarer
Postat av: Mallan

jag vill att de ska bli torsdag nu nu nu nu !!:D spännande!

2009-10-26 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0