VUXNA SKITSNACKARE

lite kul, sitter inne i "bibblan" och lite bakom ett par bord där vuxna omvårdnader sitter och snackar å man ser inte mig bakom datorn. Åså börjar dom snacka om "frisör linjen här på skolan". Börja snacka om att vi tjejer tror att vi kan ta  så mycket mer ansvar än vad vi kan, att vi inte har nå kläder på oss. å att de e skolkare osv.
blablabla. åså nu snackar dom om att iv folk inte har bra rykte. Ganska kul att lyssna. Undra hur dom reagerar nu när jag kommer fram härifrån i svarta tights å en hoodie som precis går över rumpan.

Puss på det, nu ska jag gå å träffa emma.

 

 



hihi gammal bild på anette och mig.


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Skitsnackare överhuvudtaget suger, men när det är vuxna är det fan illa :/

2009-11-25 @ 10:22:37
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: oscar "maskin"

2009-11-25 @ 12:37:56
Postat av: oscar "maskin"

jag gillar din blogg, du skriver mkt bra och intressant ;)

Detta inlägg gillar ja skarpt;)

vad som dom när du kom ut?

iförsig spelar det ingen roll för du ser BRA ut ändå;)

2009-11-25 @ 12:40:09
Postat av: oscar "maskin"

jag gillar din blogg, du skriver mkt bra och intressant ;)

Detta inlägg gillar ja skarpt;)

vad som dom när du kom ut?

iförsig spelar det ingen roll för du ser BRA ut ändå;)



PS jag älskar att skriva smileys efter allt jag skriver ;):):D:P

Postat av: anette

hiihihii söta vi är

2009-11-25 @ 20:31:17
URL: http://teenagecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0