verklighets drömmar om MASKAR, euuh!

Drömmde en äckligt verklig fröm inatt som fick mig att gråta när jag vaknade.

Mathias syster satt å klia mig i håret och det lossnade en liten toffs, å längst ner på strået satt det en klump som liknade en fästing. Jag vart as äcklad å mathias fick spräcka den medans jag kolla bort. (urk, får rysningar medans jag skriver det här) men det var inget i, bara nått puver som typ mjäll.
Sen låg vi i sängen och jag kliade mig as mkt i håret å kännde hur ja rev i hårbottnen så gick ja upp å tände lampan. Så kollade jag mig i spegeln å hade en stor tova fram i luggen som var tjock och som en sårskorpa och man såg att det var lite blod i den. så började jag klia runt den å fick panik å försökte få bort tovan.
Så gick den sönder, sprack typ, å ut kommer maskar, å jag känner hur dom landar på min kropp och överallt i mitt hår. fyfan!!

å när jag vaknade som sagt så lipade jag. Å har tänkt på den drömmen hela dagen.
Uff va hemsk den va :(


Kommentarer
Postat av: Mallan

hahahahah fyfan vad du lipar!;D men de va en riktigt äcklig dröm ;D

2009-11-17 @ 20:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0