utan ord

Postat av: Sanna
2009-11-23 at 20:05

Folk, guuud lägg ner ert pretantiösa snack om att “päls är mord” och “vet du vad du gör mot djuren”. Jag antar att alla ni som tycker så är vegeterianser, för det är fanimej ingen skillnad på att döda djur för en god biff till lördags middagen som att döda djur för en snygg päls till lördagen. Och kom inte med argumentet att vi måste äta djuren för att överleva. Jag menar, världen är full av icke köttätare, och det har ingen dött av! Besides, är det inte ett måste att hålla sig varm från kylan på vintern? Ett precis lika stort som att vi “måste” äta kött iaf..

Kissie: gillar faktiskt din blogg nu när du är dig själv och inte en bitch, förut hatade jag den och läste den aldrig. En mer läsare helt enkelt! ;) Jag tror faktiskt att du o jag är rätt så liktänkta. Blondiner rules, smal ska man vara och en bröstoperation ligger planerad för mig i framtiden.. Men sen är det ju JAG som är sveriges paris hilton och inte du. Fått höra det sen 3 år tillbaka nu ;) ha det bra tjejen!

 

 

OMG. jag vill veta vem den där jävla sanna är NU

 

döda djur för en lördags jacka?!

 

 

Fine, gå å köp din älskade jacka, mössa eller vafan de e.


Kommentarer
Postat av: sannalee

o inte är det jag iaf ;P Läser din blogg varje dag, du är gryyyym på att skriva :D

2009-11-23 @ 22:56:38
URL: http://sannaes.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Fyfan, hatar såntdär :/

2009-11-24 @ 02:01:53
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0